reede, 18. märts 2011

1 - 2 - 3 - ESSA!

Kahed Pühalepa käised said valmis! Esimesed tegi Meeli:



Teised Karina:




Siinkohal tahaks veel väga kiita juhendaja Helgit üliasjaliku koolituse ja tõhusate õmblusnippide eest! Ja tuleb ka ära märkida, et töö käigus selgus, et käiste tegemine polegi raketiteadus (nagu alguses tundus!) ning juba on tahtmine järgmiste kallale asuda, käisekandjaid me peredes jagub! :)

2 kommentaari:

Meeli ütles ...

P.S. Põll minu käiste all pildil pole minu tehtud- selle pitsid saavad küll minu komplektile aga alles peale seda kui Helgi meile ka põlleõmblemise a-b-c selgeks teeb :)
Ootan igatahes juba näppude sügeledes uut õmblemiskoolitust!

(Kaili- ma olen lolli peaga oma blogimiskutse ära kustutanud, saadad äkki uue? Siis ei pea teinekord kekutamiseks Karinat tüütama :P)

Kaili ütles ...

Saadetud :)

Kes veel tahab me kooskäijatest ise postitada ja vajab seega liitumiseks kutset, palun teavitage mulle oma e-maili aadress !