neljapäev, 8. aprill 2010

Kas pühad keelati ära?

Ikka veel pole keegi oma pühade pilte üles pannud, kas pühi sel aastal ei olnudki või. Ma oma nohuse olemisega uudiseid ei kuulnud ja pühade ära jäämisest midagi ei teadnud, nii et meil olid pühad küll . Pildile jäid peale munade veel teie kingitud lill, mis õitseb praegu kui meeletu. Ja üks sokolaadijänes, minu ema õmmeldud ja tal on seelikul palju taskuid, millesse saab maiustusi panna.
Pühade postitusse veel mõned värvilised tööd. Kunagi ammu oli mul kaasas lapitehnikas kudumine, sellest sai niisugune vest.
Meie jahedas suves leiab kindlasti kasutust.
Kevad aga algas värviliselt, selle kevade kott. Lilled tegin mina, kott ise kaltsukast ostetud.
Ja viimane suurem töö, Oskari kevadine müts.
Pisiasju olen teinud veelgi, aga ei saa ju käsitööringi blogi isiklikuks pidama hakata. Nii et olge kenad ja lisage kindlasti ka oma töid.

2 kommentaari:

karina ütles ...

Reelika - väga ägedad asjad kõik, vest saab maksimumpunktid!

Meil olid pühad täiesti olemas! Ma siia otse postitust teha ei saa, kuid meie pere tänavused "pühademeisterdused" on siin:
http://nagi.ee/photos/karinakaar/14634703/in-set/147033/ ja http://nagi.ee/photos/karinakaar/14634715/in-set/147033/. Pühadelaual oli lisaks traditsiooniliselt sibulakoortega värvitud ristiga munadele ka vutimunad ja täidetud kanamunad. Juurde pakkusime oa-singisalatit ja koduleiba:) (Tordi näol on tegemist minu esimese katsetusega martsipanikatte -ja kaunistuse osas).

Käsitööküsimuses ei tee pesamuna minuga paraku koostööd praeguses etapis :P

Kaili ütles ...

Karina ! Saatsin sulle kutse. Kui ei õnnestu sellelt siis palun informeeri mind oma googli-konto meiliaadressiga.

Reelika on ikka hullult produktiivne tüdruk :D ja siin tohib ikka kõiki asju näidata. Seega lao aga letti !
p.s. küll neid lappe ikka andis kududa vist.