kolmapäev, 13. august 2008

Uudiseid !

Tuuru kutsub nahkehistöö kursusele!
Kursus mahuga 16 tundi toimub Kärdla Ühisgümnaasiumi poiste käsitöömajas 16. – 17. augustil kell 9.00. Õpetab Villu Baumann Haapsalust.
Koolitus on TASUTA (vaid kohvipausi raha 100.- )!!!

Vaemla Villavabrikus on septembrini avatud piltvaipade näitus !

Avastasin ka mõned uued poed ja e-poed :

Taibula pood lastele ja nende vanematel. Tõotab tulla põnev koht, kust kinke varuda ;) Silma jäi näiteks see põnev "kaevandus" ..iseasi kuidas loomakaitsjad sellessse suhtuvad ;)

Dagni väike ehete pood

KadakMari Öselilt ;) on omale pesa netti teinud, kus ka väike pood. Äkki huvitab:)

Olen jälginud külastajate "liiklust" siin blogis. Väga vahva , et vahel mõni kaugem külaline ka endast märku annab. Kommenteerige aga julgemalt :)
Ootan endiselt aktiivset osavõttu blogi nimeliste liikmete uute postituste ja minu postitustele tagasiside andmise näol.


LISAKS
Avatud on ütlemata vinge uus lõngapood Pullover. Müüdav lõngavalik tundub olevat vägagi naturaalsetest kiududes ! Niimõnigi ilmselt teile tuttav lõng, kuid minu (ja nii mõnegi teise rõõmuks) on müügil ka siidi, kashmiiri ja angoora lõngad !!! Esimest korda ka netis saadaval Hiiu Villa toodangut :) ..vihje poepidaja päritlule muide ;)

1 kommentaar:

Meeli ütles ...

See nahakursus on väga väga asjalik- kindlasti võtke jalad tagumendi alt ja minge kohale!!!
Ma läheks ka kui ei oleks 16 mesinikepäev ja 17 Soera vanade talutööde päeval töötuba tegemas...

Aga Uglydoll on ikka täiega UGLY küll :D (selles lastepoes...)

Muide toetan siinkohal eelkõnelejat- mina tahaks ka näha uusi postitusi ja tegemisi! (Minu omad on kõik mu nime all avalikud niiet Kaili mind peksta ei saa :P)

Reedeni siis! (Avaüritusele ikka tulla koogiga? Mis sest et rannahooaeg läbi... :D)