reede, 14. märts 2008

Redondo seelik

Kahjuks ei pääse ma seelikut ringi presenteerima (lapsed köhivad kurja moega) aga näitan siis pilte. (Ühest küljest on see isegi toredam, sest nii ei pääse profimad õmblejad õmblusi liiga lähedalt vaatlema :D) Täpselt aasta tagasi ma ringis selle tegemissoovist rääkima hakkasin ja ennäe- lõpuks saingi tehtud :D
Minu jaoks on Redondo puhtalt overloki-seelik, ilma lokita ma kõiki siile, satse ja ilmatulaia alläärt kantida ei viitsiks...
Minul hetkel valminud kolm suviselt sitsiriidest seelikut (need on sünnipäevakingid, mis alles ootavad üleandmist ja seetõttu modellideta pildid):Lõiget saab netist osta 10 USD eest aga mulle joonestas, paljundas ja suurendas lõike Marko. Ja koopia lõikest annab ta täna isiklikult ka ringirahvale kasutamiseks üle. Head õmblemist!

Innustatuna Katre tublidusest ja postitusest olen lisaks õmblemisele vahepealsel ajal nagu teisedki pärleid niidile ajanud ja pärliussiga maadelnud (valmis veel pole) ning heegeldanud lillekesi ja ripats-kirsse, kahed roosad printsessisussid viltisin ka. Pildid siin.

2 kommentaari:

Kaili ütles ...

Tubli-tubli ..saaks nüüd lähipäevil häid näpunäiteid veel ;) Neljapäevaks peaks seelik valmis mul olema.

Meeli ütles ...

Paegu ongi hea aeg näpunäideteks- kuni mul õmblusmaania üle läheb :D